SAP’nin CX portföyü, işletmelere CX süreçlerinin her adımında destek olan çözümler sunuyor.
Müşteri davranışları, beklentileri ve ihtiyaçları çok hızlı bir şekilde değişirken, işletmeler arasındaki rekabet de gün geçtikçe artıyor. Tüm bunlara pandemi süreciyle birlikte gelen değişimler de eklenince, işletmeler için hız ve çeviklik kritik bir hal alıyor.
Son derece dinamik bir yapı da olan müşteri deneyimi, işletmelerin, hızla değişen koşullara her zamankinden daha çabuk bir şekilde yanıt vermek zorunda olduğu anlamına gelir. Yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterileri korumak, beklentilerin anlaşılmasını; ihtiyaçlara uygun yanıtlar verilmesini ve temasın ilk adımından itibaren en iyi müşteri deneyimlerinin sağlanmasını gerektirir. Üstelik oldukça hızlı bir şekilde… SAP, CX platformu ile işletmeleri CX (Customer Experience-Müşteri Deneyimi) süreçlerinin her adımında güçlendirir.
Müşterileriniz ile ilgili bilgileri tek bir yerde toplayarak 360 derecelik müşteri profilleri oluşturmak, CRM süreçlerinizde otomasyon sağlamak; şirket içi ekip çalışmasını kolaylaştırarak etkili bir müşteri ilişkileri yönetimi geliştirmek için SAP CX'i Türkiye’nin ilk SAP iş ortağı olan BTC uzmanlığı ile deneyimleyin.