Müşteri deneyimi süreçlerinizi SAP’nin CX portföyüyle destekleyin.
Müşteri davranışları, beklentileri ve ihtiyaçları çok hızlı bir şekilde değişirken, işletmeler arasındaki rekabet de gün geçtikçe artıyor. Tüm bunlara ani gelişen küresel faktörler de eklenince, işletmeler için hızlı ve çevik davranmak kritik bir hal alıyor.
Bu son derece dinamik ortamda müşteri deneyiminin iyi tasarlanması, müşteri ilişkileri yönetiminin iyi yapılması gerekiyor. Yeni müşteriler kazanmak ve mevcutları korumak için, beklentilerin doğru anlaşılmasına, ihtiyaçlara uygun yanıtlar verilmesine, müşteri etkileşiminin artırılmasına ve iyi bir müşteri deneyimi sunulmasına ihtiyaç duyuluyor. Üstelik tüm bunların hızlı bir şekilde yapılması gerekirken, SAP’nin müşteri deneyimini zenginleştiren CX (Customer Experience) platformu pazarlama ekiplerinin en önemli yardımcısı oluyor.
Daha iyi müşteri ilişkileri yönetimi ve daha mükemmel müşteri deneyimi için, müşterilerinizle ilgili bilgileri tek yerde toplayarak 360 derecelik müşteri profilleri oluşturun. CRM süreçlerinizde otomasyon sağlayarak şirket içi ekip çalışmasını kolaylaştırırken, SAP’nin Türkiye’deki ilk iş ortağı olan BTC’nin uzmanlığından yararlanın.