Müşteri İlişkilerinde Kontrolü Ele Geçirin
Söz konusu müşteri ilişkilerinde kontrol sağlamak olduğunda, SAP’nin CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) çözümlerinin ne denli başarılı sonuçlar ortaya koyduğu biliniyor. SAP CRM, iş süreçleri ve kurumsal uygulamalar aracılığıyla satış, hizmet ve pazarlamayı entegre ederken, işletmelerin müşteri odaklı sorunları yönetmelerine yardımcı oluyor.
SAP CRM ayrıca, müşteri deneyimi alanında, yeni kanallar açmak veya mevcut kanalları büyütmek, operasyonel mükemmelliğe ulaşmak, rekabetçiliği ve çevikliği artırmak gibi çok temel hedeflerin yanı sıra, olası müşteri adaylarını ve fırsatlarını yakalayabilecek analizlerle güçlendirilmiş çözümler sunuyor.
SAP IS-U kapsamında sunduğumuz SAP CRM hizmetiyle, kullanıcı dostu ekranlar üzerinden abonelik süreçlerinin yönetilmesini sağlarken, personel verimliliğini artırıyoruz. 360 derece müşteri görünümü ile abonelerin tüm bilgilerine tek ekrandan ulaşmayı mümkün kılıyor, hizmet erişim sürelerini kısaltarak müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarıyoruz.