Uygulama ve İşletmeler Arasında Mükemmel Uyumu Yakalayın
Kurum içi operasyonlarda, kurumsal dinamiklerin etkisine bağlı olarak bölümler arasında bile kimi zaman farklı yazılımlar kullanılabiliyor. Örneğin üretim, planlama, satış, sevk ve depo gibi operasyonlar farklı bir yazılımla yönetilirken, mali işler için farklı bir yazılım kullanılabiliyor. Bu farklı yazılımların standart yapısal bütünlükleri korunarak, veri alışverişi yapması ve belli koşullarda istenen otomatik işlemleri gerçekleştirebilmesi, kullanılan sistemlerden en iyi faydayı elde etmek için önemli bir ihtiyaç.
Diğer yandan bu entegrasyonlar, işletmeler arasında çok daha karmaşık ve stratejik bir öneme sahip. “Just in Time” (tam zamanında) teslimat gibi hayati önemi olan unsurlar, ancak işletmeler arası uygulamaların entegrasyonuyla mümkün oluyor. SAP Process Orchestration çözümü, B2B entegrasyon adaptörleri sayesinde bu bağlantıları sağlayabilecek çözümleri bünyesinde barındırıyor. SAP PO, uygulamalar (A2A) ve işletmeler (B2B) arası entegrasyonu desteklemek için tek bir ara yazılım örneği kullanma prensibiyle akıllı entegrasyon sağlıyor.
İşletmenizi "Akıllı” Hale Getirin
Günümüzde çeviklik, işletmelerin en çok odaklandığı konulardan biri. Ancak özellikle finansal veri gibi kritik verilerin geleneksel tablolarda tutulması, karar süreçlerindeki gecikmelerin en temel sebeplerinden biri olarak ortaya çıkıyor. Aynı verinin merkezi bir yapıda tutulmaması nedeniyle farklı birimlerde yeniden oluşturulması gibi sonuçlar, çevikliğin önünde engel teşkil ediyor.
SAP’nin bulut tabanlı büyük veri ambarı, bellek üzerinde çalışan HANA teknolojisi, SAP Process Orchestration bünyesinde eski veya yeni tüm ERP sistemlerini konsolide ederek, en stratejik verinin hızlı kararlar için daima hazır olmasını sağlıyor.
SAP S/4HANA’nın gücünden yararlanan SAP Process Orchestration çözümü, neredeyse ışık hızındaki veri erişiminin gücünü, süreç ve uygulama entegrasyonlarıyla bambaşka bir boyuta taşıyor. Bu sayede müşteriler, iş ortakları, tedarikçiler ve çalışanlarla gerçekleştirilen etkileşimden sağlanan deneyim operasyonlara aktarılarak işletmeye güç kazandırıyor.